Известие

Collapse
No announcement yet.

Ксенони за 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Ксенони за 159

    Някой да има идея къде мога да си намеря на човешка цена крушки за оригиналните ксенони? Официалните представители ги предлагат на 382лв.!!!!!!!!
    Под моста на 4-ти км ми казаха, че има и на 210лв, но ако имате идея и за по-нормална цена ще съм благодарен.

    А най-лошото е, че не съм сигурен дали проблемът е в крушката. Проблемът е следният:
    Докато са включени едната крушка започва да потрепва и пресвятква, след това угасва. Като загася светлините и отново ги пусна, светва отново. За да проверя дали е в крушката, а не някоя лоша връзка, размених лявата и дясната и определено се убедих, че е в крушката. Но това беше само до снощи, когато карах малко по-бързо иначе толква гладката ни магистрала, само дето все не улучвам тази гладка лента, та тогава след поредната бабуна угаснаха и двете и се почувствах като невидим. Отново ги угасих и светнах и заработиха.
    Логично е и двете да имат приблизително еднакъв живот.

    Логично е когато си заминават от този свят, газът в крушката да е по-нестабилен и да трепти и когато не му стигне поддържащото напрежение да гасне, а после при включване и изключване да му подаде нова дъга да се запали, но не съм ползвал досега и затова търся и друг споделен опит с ксенонните.

    Благодаря!!!
    ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
    ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
    Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
    Alfa Romeo 4C

  • #2
    Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
    Някой да има идея къде мога да си намеря на човешка цена крушки за оригиналните ксенони? Официалните представители ги предлагат на 382лв.!!!!!!!!
    Под моста на 4-ти км ми казаха, че има и на 210лв, но ако имате идея и за по-нормална цена ще съм благодарен.

    А най-лошото е, че не съм сигурен дали проблемът е в крушката. Проблемът е следният:
    Докато са включени едната крушка започва да потрепва и пресвятква, след това угасва. Като загася светлините и отново ги пусна, светва отново. За да проверя дали е в крушката, а не някоя лоша връзка, размених лявата и дясната и определено се убедих, че е в крушката. Но това беше само до снощи, когато карах малко по-бързо иначе толква гладката ни магистрала, само дето все не улучвам тази гладка лента, та тогава след поредната бабуна угаснаха и двете и се почувствах като невидим. Отново ги угасих и светнах и заработиха.
    Логично е и двете да имат приблизително еднакъв живот.

    Логично е когато си заминават от този свят, газът в крушката да е по-нестабилен и да трепти и когато не му стигне поддържащото напрежение да гасне, а после при включване и изключване да му подаде нова дъга да се запали, но не съм ползвал досега и затова търся и друг споделен опит с ксенонните.

    Благодаря!!!
    Какъв модел са крушките?
    Тия в АИ са решили от теб да си изкарат заплатите
    Защо не видиш дали не е гаранционен този проблем и да си поемат масрафа?
    sigpic

    Comment


    • #3
      най вероятно модела e D2S а такива могат да се купят от всяка фирма която предлага ксенонови системи на цена около 50лв
      Alfa 145 1.8 TS '97

      Comment


      • #4
        Чесно казано ме съмнява да е от крушките, имат бая дълъг живот. БМВ-то ми е на 240 000км и 10г и едната крушка е оригинална а другата сменяна съвсем скоро. Иначе колегата отгоре е прав D2S се предлагат от почти всички дилъри на китаиски ксенон , и цената не е повече от 100лв. Аз съм сложил бая такива крушки и не е имало никакъв проблем, те и оригиналните филипс-милипс пак са или тавански или кореиски..... Ако искаш се свържи с колегата santo trafikante има обява в продава той ще ти измисли нещо.

        Comment


        • #5
          http://www.autolamps-bg.com/
          sigpic
          Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
          " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
          "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

          Comment


          • #6
            за съжаление не са D2S, които са по 50лв., а D1S, при които половината управление е в крушката, другата половина в баласта. свързах се с луксима и там освен със съчувствие, не можаха да ми помогнат с друго, тъйкато са имали подобен случай, който им е излязъл около 2500лв на загуба, защото крушките D1S, които са внесли са изгорили цялото управление на ксеноните на едно БМВ и оттогава не се наемат с такива. Но им признавам, че бяха много учтиви и наистина търсиха начини да ми помогнат, евала!
            а ето това е и снимка на крушката:
            Attached Files
            ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
            ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
            Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
            Alfa Romeo 4C

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от KGB Покажи съобщение
              много благодаря!!! там имат, макар и с 10лв отгоре (219лв.), но ми предложиха да прегледат дали там е проблема, което си струва разликата.
              Last edited by vassil.tzanev; d.m.y г., 11:06.
              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
              Alfa Romeo 4C

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от vassil.tzanev Покажи съобщение
                много благодаря!!! там имат, макар и с 10лв отгоре (219лв.), но ми предложиха да прегледат дали там е проблема, което си струва разликата.
                Определено там е проблема има ги и оригинални около тия пари - проблема е че крушката е с баласта заедно и като ги смениш се разждаш
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  въпросът е, че няма абсолютно никаква зависимост в това кога гасне. сега например, карах 500км и не угасна, а друг път само за 15 минути от офиса до вкъщи и гасне. другото, което не мога да хвана дали не гасне и като карам по по-радрусани пътища. защото когато угаснаха и двете, беше яко друсане по магистралата. факт е че освен този случай, втората не е гаснала повече, но може и просто сега започва краят и, докато другата почти си е заминала?!? някакви идеи?
                  ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                  ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                  Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                  Alfa Romeo 4C

                  Comment


                  • #10
                    Най-добре отиди да я прегледат.
                    sigpic
                    Най-бързата Българска Алфа на писта 147QVD, 159 2.4QVDm, Crosswagon Edition Nero, Aprilia SR 50 Tetsuya Harada Replica
                    " Marco Cavigioli champion IRC 2WD with Fiat Grande Punto DIESEL"
                    "Seat Leon TDI champion WTCC 2008"

                    Comment


                    • #11
                      имах същият проблем с фаровете на мойта. излезе че лостчето за фаровете е разбито и от вибрации или просто когато си реши си гасеше фаровете и после пак се пускаха.
                      Alfa Romeo 156 1.6TS `98 (engine `00)

                      Comment


                      • #12
                        Има ли развитие на темата, щото май при мене ще се окаже от лостчето за включване на светлините
                        Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                        Comment


                        • #13
                          има! смених си крушките и всичко е ток и жици. по отношение на оставането светнати - това винаги ли ти го прави, защото при мен забелязах, че става при по-бързо превключване. предполагам, че причината да останат светнати при бързо превключване е, че при запалване на ксенона му се подава високо напрежение, за да запали дъга, която да запали газа. и ако ги включа и веднага изключа, си има защита да не гаси така бързо дъгата... и се пообърква малко
                          ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                          ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                          Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                          Alfa Romeo 4C

                          Comment


                          • #14
                            Прави го когато му скимне, но повечето пъти не ще да се изгаси.
                            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

                            Comment


                            • #15
                              следкато са били включени известно време? при бавно превклюване от позиция на позиция пак ли?
                              ex Alfa Romeo 156 '02 1.9 JTD
                              ex Alfa Romeo 159 '06 1.9 JTDm
                              Alfa Romeo Brera Italia Independent '10 3.2 V6 Q4
                              Alfa Romeo 4C

                              Comment

                              Working...
                              X